søndag 30. mars 2008

Ikke megapark


Tenkte jeg nesten måtte skrive et innlegg som referer til innlegget om Megapark. Det har nemlig vist seg at det ikke blir tur til oppdal alikevel!
Som dere kanskje har skjønt så er jeg kjempe glad i å stå på ski. Jeg kjører i en"jibbeklubb" i kolsåsbakken som hadde tenkt seg til Oppdal neste helg, men jeg fikk nettop vite at det ikke blir noe tur alikevel. Etter at jeg hørte om Megapark for første gang, har jeg hatt kjempe lyst til å dra dit. Og denne vinteren skulle fantasien bli til virkelighet. Meeen, så kommer mailen om at turen er avlyst fordi trenerne ikke har mulighet. NEDTUR!
April er kanskje den kjedeligste måneden dette skolehalvåret. Det er nemlig ingen feriedager! Og ettersom Megapark er i starten av april tenkte jeg at måneden kunne bli litt bra alikevel. men neidaa!! Turen er avlyst. Vel.. jeg får vel bare være tålmodig og håpe at jeg får dratt neste år, eller rett og slett vente på et mirakel..

1 kommentar:

Rune sa...

Hei!
Tenkte jeg måtte kommentere dette innlegget...jeg har kjørt megaparken i Oppdal og kan melde om store hopp:-)