tirsdag 11. mars 2008

Megapark 2008


Denne gangen er jeg litt senere ute enn vanlig, men bedre for sent enn aldri mener nå jeg! I dette innlegget har jeg valgt å kommentere artikkelen "Megapark 2008 på spikeren" som jeg fant på Megapark sin hjemmeside.
Artikkelen handler om landets største terrengparksamling som går av stabelen 2-6 april på Oppdal skisenter i Sør-Trøndelag. Megapark ble for første gang arrangert i 2005 og har vokst seg større og større for hvert år. Eventen er tilrettelagt for alle ski-og snowboardkjørere -uansett alder og ferdigheter.
Dette er kanskje ikke en veldig interressant artikkel for de som ikke liker vinteren, men for meg er dette herlig å lese om. En terrengpark større enn du aner, full av hopp, rails og glade mennesker.. kan det egentlig bli bedre?

Det første jeg tenkte på da jeg leste artikkelen var at dette skal jeg være med på! Jeg har hørt mye positivt om arrangementet fra folk som har vært med før, og som sier at det virkelig er verdt det. Heldigvis kjører jeg ski i en klubb som faktisk har tenkt seg dit! -Gjett om jeg skal benytte sjansen :D Jeg ser virkelig fram til flere dager med konkurranser, treffe nye folk, sosiale aktiviteter og sist, men ikke minst; å få stå på ski for første gang i Oppdals herlige bakker!


Dette er en film av en som tar Cork 720 under Oppdal Megapark 06

Ingen kommentarer: